Časté dotazy

Nejčastější dotazy – The Imperial Roses

Jak nakupovat v e-shopu The Imperial Roses?

Nákup u nás je snadný a příjemný. Stačí si vybrat květinový box – nebo i jiné květiny, které vás osloví, vložit jej do košíku, zvolit způsob doručení a platby, a následně vyplnit doručovací údaje. Před odesláním objednávky si pečlivě zkontrolujte všechny informace a klikněte na tlačítko „Dokončit objednávku“. Poté obdržíte potvrzovací e-mail s rekapitulací objednávky a pokyny k platbě, pokud jste zvolili platbu převodem.

Co se děje po odeslání objednávky?

Objednávku zpracováváme nejpozději následující pracovní den. Květinové boxy, které máme skladem, odesíláme obratem. Pokud jste zvolili box s individuální úpravou, jeho příprava může trvat o něco déle. V případě potřeby vás budeme kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Jak jsou květiny balené?

Květinové boxy jsou pečlivě baleny tak, aby k vám dorazily v perfektním stavu. Stabilizované květiny nevyžadují vodu ani chlad, a proto vydrží krásné i při běžném převozu. Používáme kvalitní krabice a výplně, které chrání obsah před poškozením.

Co jsou stabilizované květiny?

Stabilizované květiny jsou skutečné květy, které prošly speciálním procesem konzervace. Díky tomu si uchovávají svůj přirozený vzhled i jemnost – a vydrží krásné měsíce až roky bez nutnosti zalévání či speciální péče.

Jak si mohu nechat objednávku doručit?

Spolupracujeme s ověřenými přepravci – využíváme Zásilkovnu, PPL, Českou poštu a další služby. Nabízíme doručení na adresu, do výdejního místa i osobní odběr v Ostravě po domluvě. Termíny doručení jsou vždy uvedeny u konkrétního produktu.

Je možné objednávku zrušit?

Ano, pokud nám dáte vědět dříve, než je objednávka vyřízena a předána dopravci. V případě, že objednávka již byla expedována, řiďte se prosím podmínkami pro vrácení zboží.

Mohu objednávku vrátit?

Ano, do 14 dnů od převzetí zásilky máte právo zboží vrátit. Květinový box musí být neporušený, nepoužitý a bezpečně zabalený. Z hygienických důvodů nelze vracet zboží, které jeví známky použití nebo bylo upraveno na míru (např. s věnováním).

Jak probíhá reklamace?

Pokud by k vám dorazil poškozený produkt nebo byste měla jiný problém s objednávkou, kontaktujte nás prosím co nejdříve e-mailem. Přiložte fotografie a popis problému – situaci společně vyřešíme co nejrychleji.

Jak dlouho vydrží stabilizované květiny?

Při správném zacházení (bez přímého slunce, vysoké vlhkosti či mechanického poškození) vydrží stabilizované květiny krásné 1–3 roky. Nevyžadují žádnou speciální péči ani vodu.

Jak o stabilizované květiny pečovat?

Nevystavujte je přímému slunečnímu záření, vodě, ani je nevkládejte do chladničky. Nesnažte se je ohýbat nebo upravovat – květy si samy drží ideální tvar. Stačí je nechat v pokojové teplotě a občas jemně oprášit.

Mohu přidat do boxu osobní vzkaz?

Ano, ke každému boxu rádi přiložíme osobní vzkaz. Stačí jej zadat v poznámce k objednávce. Vzkaz vytiskneme nebo napíšeme ručně podle přání.

Lze vytvořit box na míru?

Ano, nabízíme možnost vytvořit box na přání – co se týče barevnosti, velikosti nebo stylu. Napište nám a rádi s vámi doladíme vše podle vaší představy.